czwartek, 8 grudnia 2016



Mam na imię Magda. W ciągu ostatnich kilku lat mieszkałam w Gdańsku, a aktualnie szukam swojego miejsca na Ziemi.;) W wolnych chwilach chętnie testuję nowe przepisy, czytam ciekawe książki lub tworzę coś od podstaw. Cały czas poszerzam swoją wiedzę na temat kosmetyki. Chętnie sięgam po naturalne produkty. Na mojej liście ulubieńców jest już kilka perełek bez których nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji. Każdego dnia staram się doceniać otaczający mnie świat. Przykładów nie muszę daleko szukać, dla mnie wystarczy aromatyczny zapach świeżo parzonej kawy, który po prostu kocham! Śpiew ptaków w ciepły wiosenny dzień czy szum różnokolorowych liści jesienią. Lubię wpatrywać się w gwieździste niebo. Cenię ciszę i spokój dlatego najchętniej odpoczywam na wsi, z dala od zgiełku miasta. Uwielbiam czuć ten dreszczyk emocji który towarzyszy mi za każdym razem gdy wybieram się w podróż w nieznane mi wcześniej miejsce. :)
Na moim blogu znajdziesz wszystko co według mnie zasługuje na uwagę i warto się tym podzielić. Mam nadzieję, że uda mi się Cię zainspirować, a mój mały zakątek Internetu będzie chętnie odwiedzany.



Jeśli masz jakieś pytania to  śmiało napisz do mnie. :) Służę pomocą i chętnie odpowiem na wszystkie  wiadomości. Cenię ludzi, którzy szczerze wypowiadają się na każdy temat więc jeśli masz jakieś zastrzeżenia lub sugestie to daj mi znać. Proszę tylko żebyś szanował mój czas i pracę jaką wkładam w prowadzenie tego bloga. Pamiętaj, że nasze zdania mogą się różnić i wszystkie wiadomości oraz komentarze, które zawierają wulgaryzmy, obrażają mnie lub innych użytkowników będę od razu usuwane.

Możesz skontaktować się ze mną drogą mailową : mk.magdaklimek@gmail.com
Lub wysyłając wiadomość prywatną na facebooku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz