wtorek, 1 sierpnia 2017

Pędzle do makijażu twarzy Hakuro


Jeszcze kilka lat temu robiłam makijaż bez użycia pędzli. Stopniowo moje podejście się zmieniało. Aktualnie moja kolekcja liczy kilkanaście sztuk z czego większość jest firmy Hakuro i na pędzlach tej firmy dziś się skupię. Na początek zacznę o tych do makijażu twarzy.




H52
Pędzel służy do nakładania podkładów zarówno tych płynnych jak i mineralnych. Producent zaznacza, że może być też używany do konturowania. Ma zbite, syntetyczne włosie. Nie jest co prawda moim ulubieńcem do nakładania podkładu mineralnego (którego aktualnie używam) ale nie żałuję jego zakupu. Często po niego sięgam i pomimo bardzo częstego mycia nadal wygląda jak nowy.
Cena: około 36 złotych





H55
Pędzel do nakładania pudrów. Ma syntetyczne włosie, średniej gęstości, które nie kłuje ani nie drapie. Jest miły w dotyku. Nie należy do najtańszych jednak kupiłam go ze świadomością, że na pewno posłuży mi kilka lat;)
Cena: około 41 złotych



H21
Bardzo miękki pędzelek z włosia naturalnego służący do nakładania różu, brązera, roświetlacza. Świetnie się sprawdza, nie robi plam, ładnie rozprowadza produkty. Zdecydowanym minusem jest puszenie się włosia po myciu.
Cena: około 30 złotych


H14
Służy do nakładania różu i kosmetyków brązujących. Ja najczęściej używam go do konturowania. Jednak w jego przypadku mam wątpliwości i nie wiem czy lepszym wyborem nie byłby jego mniejszy odpowiednik.
Cena: około 35 złotych


W przypadku pędzli Hakuro nie mam się czego przyczepić (nawet jak bardzo bym chciała). :) Pędzelki są dobrej jakości. Nigdy nie mam problemu z ich myciem. Włosie się nie odkształca, a rączka jest wygodna i poręczna.
Pędzle, które posiadam zamówiłam ze sklepów internetowych (link TU i TU).


Posiadasz pędzle do makijażu firmy Hakuro?
Co o nich sądzisz?


 

Będzie mi bardzo miło jeśli polubisz mnie na Facebooku i/lub zaobserwujesz na Instagramie.







1 komentarz: