wtorek, 11 lipca 2017

Moje pierwsze zakupy w Kontigo



Kosmetyki marki Biolove są dostępne jedynie w drogerii Kontigo. O samym sklepie (jak również tej marce) dowiedziałam się niedawno. Pewnie nie zwróciłabym na nią uwagi, gdyby nie fakt, że producent chwali się naturalnością i nietypowymi zapachami swoich produktów. Korzystając z okazji, z czystej ciekawości zamówiłam kilka produktów. 
 


Krem do rąk mleko i miód
Zapach średnio przypadł mi do gustu. Dla mnie jest jednak trochę zbyt intensywny. O działaniu nie mogę jeszcze zbyt wiele powiedzieć ale jak na razie nie wyróżnia się niczym szczególnym.



Mus do ciała borówka
Jest mi ciężko jednoznacznie stwierdzić czy jest to na pewno zapach borówki. Przed zakupem czytałam opinie o chemicznym aromacie tego kosmetyku i zdecydowanie się z tym nie zgadzam. Zapach, konsystencja jak również i samo działanie (które przecież jest najważniejsze) bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły.



Peeling do ciała wiśniowo-waniliowy
Jest to produkt z którego jestem najmniej zadowolona… Ale o tym już niedługo, w oddzielnym wpisie.

I na koniec mój faworyt! : )



Żel pod prysznic brownie z pomarańczą
Ahh! Uwielbiam ten zapach! Choć sam żel ma swoje plusy i minusy to jednak za ten zapach jestem w stanie mu wybaczyć wszystkie niedoskonałości.

Po pierwszych kilku użyciach mogę stwierdzić, że kosmetyki Biolove są na pewno produktami wartymi uwagi. Wszystkie szczegóły i informacje już niebawem na blogu.

Nawet zamawiając w sklepie internetowym Kontigo (link TU) dało się wyczuć profesjonalne podejście do klienta. Wszystko było starannie zabezpieczone i zapakowane. Dodatkowo pomiędzy zamówionymi kosmetykami znalazłam drobny prezent. Mała rzecz, a cieszy ;) Z tego co zdążyłam zauważyć często można trafić na fajne promocje (dziś na przykład można skorzystać z darmowej dostawy). Więc warto tam zaglądać ;) 



Zwracasz uwagę na to by stosowane przez Ciebie produkty były naturalne czy nie to dla Ciebie znaczenia? Znasz kosmetyki marki Biolove? Jeśli tak to chętnie poznam Twoje zdanie na ich temat ;) 




Fajnie, że jesteś!:) Mam nadzieję, że nie ostatni raz.
Będzie mi również miło jeśli polubisz mnie na Facebooku i/lub zaobserwujesz na Instagramie.













15 komentarzy:

  1. Nigdy nie kupowałam w tej drogerii, ponieważ obecnie mam swoje ulubione, ale chętnie tam zajrzę. O marce Biolove słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji używać ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Kontigo, całe szczęście mam je stacjonarnie w Warszawie. Uwielbiam mus do ciała o zapachu brownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja żałuję, że nie ma tej drogerii na południu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mają swoją stronę internetową:) Chociaż też wolałabym pójść i powąchać kosmetyki przed zakupem...

      Usuń
  4. Mam peelingi do twarzy (malina i borówka) dwie świece do masażu (trawa cytrynowa i piżmo) oraz balsam do ust brownie - wszystkie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. w Kontigo jeszcze nic nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromną ochotę na produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to wszystko musi pachnieć!

    Skuszę się na te kosmetyki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten żel ale dla mnie to zapach typowo na zimę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Biolove to ciekawa marka, a z linii wiśniowej polecam masło do ciała, peelingu nie próbowałam. Ciekawe, co z nim jest nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauważyłam, że wszyscy zachwycają się Kontigo i Biolove :)

    OdpowiedzUsuń