wtorek, 18 lipca 2017

Rumiankowy żel do mycia twarzy. Sylveco





Zaciekawiona marką Sylveco i zachęcona pozytywnymi opiniami na temat ich produktów kupiłam tymiankowy żel do twarzy. Szczerze mówiąc działanie nie wywołało mojego entuzjazmu. Szybko też doszłam do wniosku, że zapach tymianku nigdy nie będzie należał do moich ulubionych. Jednak nie zrażając się postanowiłam dać Sylveco jeszcze jedną szansę. Tym razem mój wybór padł na rumiankowy żel do mycia twarzy i to właśnie o nim będzie dzisiejszy wpis.


Opakowanie
Szczelna, wygodna butelka z pompką. Jeszcze kilka miesięcy temu żel sprzedawany był w przezroczystych opakowaniach teraz ze względu na zmianę koloru butelki nieco trudniej kontrolować ilość produktu. 

Konsystencja
Żelowa konsystencja, która nie pieni się. Żadnego problemu nie stanowi rozprowadzenie kosmetyku po twarzy i późniejsze zmycie go.

Wydajność
Przy codziennym stosowaniu dwa razy dziennie żel wystarczył mi na około dwa miesiące. Ze względu na konsystencję nie potrzeba dużo produktu żeby umyć całą twarz.



Zapach
Ziołowy i moim zdaniem zbyt intensywny. Mógłby być subtelniejszy ale w tym przypadku to jest kwestia gustu i przyzwyczajenia. 

Działanie
Żel jest delikatny. Dobrze oczyszcza i przy okazji nie podrażnia skóry. Dobrze usuwa zanieczyszczenia, resztki makijażu i nadmiar serum.Nie mogę jednoznacznie określić czy wpłynął na poprawę mojej cery ale na pewno jej nie zaszkodził. 

Cena i dostępność
14-19 złotych w zależności od sklepu; drogerie internetowe, apteki, sklepy z naturalnymi kosmetykami itd.

Ogólne wrażenie
Żel rumiankowy firmy Sylveco jest godny polecenia. Mam cerę mieszaną skłonną do wyprysków, którą produkt dobrze oczyszcza. Cena jest jak najbardziej adekwatna do jakości i wydajności kosmetyku. Specyficzny zapach na pewno nie wszystkim przypadnie do gustu jednak można się do niego przyzwyczaić.;)



Znasz produkty Sylveco? Co o nich sądzisz?



Będzie mi miło jeśli polubisz mnie na Facebooku i/lub zaobserwujesz na Instagramie.






5 komentarzy:

  1. Miałam po nim piękne uczulenie :D Ale to wina rumianku, moja skóra się z nim nie polubiła. Chcę za to spróbować wersji tymiankowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam wersję tymiankową która paskudnie pachnie, nie dało rady go używać :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go właśnie w koszyku, pewnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo poztywnych recenzji czytałam o tym żelu, póki co jeszcze nie skusiłam się na nic z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń