piątek, 14 lipca 2017

Zakupy książkowe



Po długiej nieobecności postanowiłam wrócić do blogowania pod inną nazwą i z całkiem nowymi chęciami. Zacznę od dwóch przyjemnych (mam nadzieję) wpisów, dotyczących moich zakupów. We wtorek podzieliłam się z Wami zakupami z Kontigo (link TU), a dziś pokażę Wam cztery książki, które ostatnio kupiłam.




Sekrety urody Koreanek. Charlotte Cho
Swojego czasu elementarz pielęgnacji Charlotte z Soko Glam cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Teraz mam wrażenie, że jego popularność znacznie spadła. Jednak mimo to trafił do mojego koszyka i chętnie go przeczytałam. Moimi wrażeniami podzielę się z Wami niedługo ;)



Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu
Nie nastawałam się na wielkie WOW, jednak bardzo spodobało mi się, że wszystko jest przejrzyste i dokładnie wytłumaczone. Na razie przejrzałam tylko działy, które najbardziej mnie interesowały. Jednak mam w planach przeczytanie poradnika od deski do deski, by wyrobić sobie na jego temat zdanie i móc podzielić się nim z Wami ;)



Szczęśliwa Skóra. Adrina Grigore
Do tej książki jeszcze nawet nie zajrzałam. Kupiłam ją kierując się dobrymi opiniami na jej temat.  Jestem bardzo ciekawa czy przypadnie mi do gustu. 



Ta chwila. Guillaume Musso
Powieści tego autora skradły moje serce już bardzo dawno temu. Od momentu przeczytania pierwszej jego książki zebrałam cała kolekcję jego dzieł. Jednak muszę szczerze przyznać, że „Ta chwila” w porównaniu do pozostałych podobała mi się najmniej.

Pierwsza z wymienionych książek tzn.„Sekrety urody Koreanek” kupiłam w biedronce za 25 złotych. Pozostałe zamówiłam w księgarni internetowej DOBRE KSIĄŻKI (link TU), którą zdecydowanie polecam. Wszystko przebiegło sprawnie, paczka była do odbioru szybciej niż przypuszczałam.  Zawartość natomiast były starannie zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu.

Jakie książki najchętniej kupujesz?
Wolisz tradycyjne księgarnie czy korzystasz z wygody zamawiania książek przez Internet?
Jeśli czytałaś którąś z wymienionych powyżej książek to będzie mi bardzo miło jak podzielisz się swoimi wrażeniami w komentarzach.






Będzie mi miło jeśli polubisz mnie na Facebooku i/lub zaobserwujesz na Instagramie.








7 komentarzy:

  1. "Szczęśliwa skóra" mnie kusi i w końcu będę musiała po nią sięgnąć. Będę czekać na opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytam to na pewno dam znać co o niej sądzę :)

      Usuń
  2. Mam sekrety urody Koreanek - bardzo fajna pozycja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zapoznam się z Twoją opinią na temat sekretów urody Koreanek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię poradniki, kupiłam też ten Ewy, ale wcale mi się nie podobał

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczeliwą skórę właśnie czytam :)

    OdpowiedzUsuń